Beslutsångest

På grund av klagomål från flera håll så ska jag numera försöka att skriva lite oftare..
Två dar i rad ;) Inte dåligt va!

Då så.. då var den här jobbveckan snart över. Sista kvällen ikväll..
Igår var det inte så värst roligt att jobba fär överhuvudtaget... När man står indränkt i hallonsorbet klockan halv 11 på kvällen så undrar man vad som är fel.

Imorgon ska jag åka hem =).. hem till min älskling..

har beslutsångest inför valet till högskolan.. jag har tre dagar på mig att bestämma mig för om jag vill bli ekonom eller gymnasielärare.. kul val va?
Jag bara väntar på att jag ska få nån sorts vision om vad jag ska bli..
allt var så mycket lättare förr.. då behövde man inte ta beslut som påverkar hela ens framtid.. då valde man typ vilken boll man skulle leka med..
Jag ger snart upp..nån annan får välja åt mig..!

Så om någon känner  sig manad att bestämma min framtid så släng in en kommentar om vad jag ska välja!
tack och bock


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback