..

Jag är så trött att jag inte kom på någon rubrik till dagens inlägg.
Nu är jag nästan helt frisk... eller ja..helt frisk kommer jag väl aldrig bli.
Men fysiskt frisk är jag nästan.. lite hosta kvar bara!

Jag har jobbat hela veckan.. en dag kvar sen är det långledigt!
Man blir trött av att ränna runt på eftermiddagarna och sen gå upp klockan 5.. Snacka om att man har ångest så tidigt på morgonen.
I morse vaknade jag en minut innan klockan ringde och var helt säker på att klockan var 2.. Så jag vände nöjt på mig och skulle precis somna om när alarmhelvetet satte igång.

För övrigt har veckan varit bra. Var hemma hos Emmy i måndags.. mysig lägenhet har hon fått. Och igår var jag hemma hos Janssons och hälsade på min nya syssling. En liten Oliver. Söt som attans.

Imorn kommer min älskling hit också. Och snart är det påskafton ;)

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback