I said brrr..

ruskitgt kallt och grått ute idag.. då är det skönt att man kan krypa upp i soffan och mysa med pojkvän och kissen :)

Idag har jag varit riktigt duktig och städat hela lägenheten!! Gjort om sovrummet, plockat upp allt skräp, dammtorkat, dammsugit, torkat golvet till och med städat toaletten.. Men såklart med gummihandskar på mig.. :)
Har till och med badat katten.. hehe roligt för mig.. dock inte för henne!

Då var det snart helg igen då.. den här helgen blir nog rätt lugn.. knappast någon grillning i helgen i alla fall.. känns ju inte som att temperaturen ska komma upp i samma nivå som förra helgen..

Istället blir det lite middag med jannike o calle på lördag..

näe känns inte som jag har nåt vettigt å säg så de e väl lika bra jag går och fortsätter mysa i stället!

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback