Kvällsskift

Ny vecka då.
Fast den här veckan slipper jag gå upp tidigare än vad som är anständigt och jag slipper känna mig som en zombie hela dagen.
Nej den här veckan jobbar jag 15.15-23.25. Jätte skönt att sova länge tänkte jag..men så fan heller.. vaknade klockan 8 idag och det var helt omöjligt att somna om. så istället sitter jag här och tvingar i mig dagens tredje kopp kaffe och ska snart åka och besiktiga pappas bil. tjoho..
Men själva jobbet är så mycket slappare på kvällen.. inget folk.. lite vattenkrig igår.. och 1,5 timmes betald rast :D Att man sen får OB efter klockan 18 gör ju inte det hela sämre.

På fredag är jag ledig och då ska jag äntligen åka hem till linköping och min darling. Ledig hela nästa vecka. Ska bli skönt. Ta igen lite sömn då kanske. Förhoppningsvis kan jag sova lite bättre i natt.. Annars slutar nog den här veckan också i ett zombie stadie.

Nehej om man skulle ta en till kopp innan det är dags?

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback