Panikångest

Jahaja 15 april idag.. sista dagen för att göra ansökan till Högskolan i höst.. och vad fan ska jag välja då?!?!?
Ena sekunden lutar det åt ekonom hållet.. nästa sekund mot lärar hållet..
Det borde ingå ett jobb i ens personnummer... Direkt på BB får man ett personnummer och ett framtida yrke..

"jaha lilla Agda här.. då ska vi se (bläddrar i en enorm bok).. tjaaa varför inte tandhygienist"

Sådär.. klappat och klart.. inga svåra beslut att se fram emot..

En enormt ful bonnabränna har jag dragit på mig också.. Men varmt och skönt är det.. så det är ju nåt positivt!
Vi grillade med Mohlanders i fredags.. drack några kalla öl och lite kallt vin för min del.
Man känner att man är ute tidigt med grilandet när man håller på att förfrysa fingrarna när man ska äta...
Men gott var det!

Nehej ut i solen igen och tillbaka med ångesten!

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback