Solen i ögonen

Torsdag.. sista arbetsdagen den här veckan.
Våren är tillbaka igen.. varmt och skönt ute..

Igår gjorde jag en trip till Ullared innan jobbet...köpte schampo för ett helt år och strumpor!. Det är inte klokt va folk blir galna där inne.. det är rena folkfesten för galningar. Gamla lugna tanter blir till hysteriska maskiner som måste hinna ta allt innan nån annan gör det.

Jag tog det i alla fall rätt lugnt.. strosade runt och höll mig ur vägen för kundvagnsmassakern..

Sen jobbade jag till halv tolv.. när jag kom hem satte jag mig och deklarerade :).. det är nog inte många människor som sitter med deklarationen klockan ett på natten.. Men nu känns det bra att den är gjord!

Har precis köpt tågbiljetten hem tills i morn... mitt jävla pucko är ju alltid ute i sista minuten och ska köpa biljett.. och naturligtvis var biljetterna till det vanliga tåget slut.. så istället för att åka klockan 12 ska jag åka klockan 06.07... jävligt kul.. kommer hem från jobbet klockan halv 1 i natt.. sen bara upp och iväg..

Helgen blir nog lugn.. vi ska på middag med tommys jobbarkompisar imornkväll.. och på lördag har jag lovat att följa med på rally i motala..
Skönt med långhelg =)... mysa extra mycket med darling..

nehej dags å göra sig klar för jobbet!

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback