glömt och förträngt

tentan i ne gick inte direkt som väntat... 2 ynka poäng fattades.. så nu får jag snällt göra om den igen i maj.
men men.. kändes surt innan men det är inte hela världen..
får ju skylla mig själv!

nu är det i alla fall dags för tentaplugg igen.. i handelsrätt den här gången.. tusen gånger mer intressant än nationalekonomin..

i helgen var jag nere i halmstad.. tog det mest lugnt.. var en sväng på ullared med..! och det är ju alltid lika roligt.. det är konstigt vad mkt grejer man kan hitta där som man inte visste att man behövde..!
kom därfrån betydligt fattigare.. och med betydligt mkt mer hundsaker än vad som var nödvändigt ;)

var på kent konsert förra torsdagen med elin och markus..! sjukt bra faktiskt.. och jag är ändå ingen kent fantast.!

jahaja.. kanske bör plugga lite nu då!

"now you know, even champions fall from time to time"

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback