Nu är det kört...

Nu är det kört.. jag hinner inte plugga något mer. och jag orkar inte heller för den delen..
Nationalekonomi är så sjukt tråkigt..
ja ja.. det värsta är väl en omtenta.. vi tar det som det kommer.

imorn kommer darling hem också efter första omgången av högvakten.. han åker tillbaka på söndag igen...

Idag har jag mest bara pluggat... vart en sväng på tinnerö med maja och baileys också..

nu ska jag försöka glömma allt som har med nationalekonomi att göra... eller nej.. jag tar tillbaka det där... jag vill inte glömma det.. jag vill bara.. hmm.. släppa det.. för tillfället...
helst ska allt bara smyga sig in i hjärnan under natten... (knappast troligt) men det vore ju jätte bra...

puss hej

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback