dåligt..!

Har inte bloggat på ett par dar nu.. Haft fullt upp!

Kort resumé: Tisdag tjejkväll med Elin.. kan ju bara sluta på ett sätt =) Men kuul vare!
Mindre kul onsdag! Sjuk hund och aningens bakfull matte?
Trött torsdag av ngn anledning! Packade städade och körde ner till Halmstad!

Och nu är jag här! Skönt att vara på hemmaplan några dar!
Idag ska jag mest ägna mig åt min favoritsyssla... Spendera pengar... I mängder!
Först stan, lunch med bror, jobbet en sväng, hälsa på min älsklings Therese, sedan gekås i eftermiddag/kväll.

Stannar i Halmstad till måndag! Lång helg.. ;)

I morgon fotboll, ja tack!

There you go!

Kommentera!
Postat av: Elin

Gekås din jäkel jag vill också!! :)

2009-10-09 @ 12:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback