smärtaaa

Ännu en tenta avklarad. det säger ju dock inte att den är godkänd =)
Vet inte om det är så bra när man är den första som lämnar in tentan av typ 100+ pers..
Jag hade hunnit ner till Jönköping när de andra var färdiga!
Men men..

Idag har jag TRÄNINGSVÄRK så in i.. det gör nästan ont att andas. Skulle inte tacka nej till massage nu.

Varit ute och sprungit nu på morgonen. Har gjort en deal med hunden. Vi går en kort sväng först, så hon får göra sitt, och sen springer vi.
Hon har inte helt accepterat läget ännu. Förhandlingar pågår..

Skulle äta frulle sen när jag kom hem från löpningen. Råkade tappa ut ett halv paket kellogsspecial K på golvet. Hunden var nöjd.
Jag var nöjd. Jag slapp städa upp det.


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback