tentaångestpanik

I förmiddags var vi nere i Överum. Tände ljus och lade blommor för Jocke ute vid olycksplatsen. Det var så fint där. Så många som tänker på dig och saknar dig Jocke.
Det var samtidigt jobbigt att vara där. Kändes som allt blev mycket verkligare. Man kanske börjar förstå?..


Har inte alls blivit så mycket pluggande idag som beräknat.. Känns långt ifrån bra inför tentan på onsdag. Meen det kommer ju omtentor.
Har i alla fall tränat idag! Det är ju nåt som är bra med den här tentaångesten. Jag tränar för att slippa den =).
Idag sprang jag till gymmet, tränade med Maja och sen sprang jag hem igen.
Skulle ju ljuga om jag sa att jag inte var trött nu. Är snarare medvetslös.


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback