tentadags!

hur mkt jag än har försökt att förtränga den så är det dags idag då för den uttjatade tentan.
Aldrig varit så dåligt förberedd nånsin. Men men..

Träningsvärken är inte så hysterisk som jag anade igår. (ännu)

Ikväll åker jag hem till Halmstad! Ska bli såå skönt!
Och kul =) Utgång på fredag! Var riktigt längesen jag var ute i halmstad så det ska bli riktigt skoj!

Bästa av allt är att jag är totalt jätte ledig =) (om man nu bortser från att jag förmodligen kommer åka på en omtenta på den här kursen.)


Kommentera!
Postat av: Hannah

inte utgång på lördag? :)

2009-10-21 @ 16:09:05
Postat av: Marika

Nae tror det bara blir fredag. Men man vet aldrig. Jag kanske är för bakis för att köra hem på lördag. Då kan det ju bli utgång då också =)

2009-10-22 @ 11:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback