date night

Fredag! Bästa dagen på hela veckan.
För fredagkväll innebär date-night med fredagsmys.

Hörrni det här med ämnena var nog inte min grej riktigt. Så vi snabbspolar lite.

Dag 04 - Det här åt jag i dag
Än så länge idag har jag ätit nybakad surdegsfralla. Mycket god. Vi strävar mot perfektionism med surdegarna nu. Och dagens resultat var betydligt bättre än förra veckan. Skillnaden var mindre mjöl.

Dag 05 - Vad är kärlek?
Okej en alldeles för djup fråga. Kärlek är nog individuellt tror jag. Bästa vänner som har tagit det till nästa level.

Dag 06 - Min dag
Idag tog jag sovmorgon. Gick upp, åt nybakt bröd och kollade på sprillans nytt Greys avsnitt. Satt kvar i soffan, surfade och drack kaffe. Pluggat lite. Sen ska jag nog städa lite. Handla lite, fixa ihop efterrätt till kvällen. Göra mig snygg. Sen är det fredagsmys. Det innebär att vi lagar god mat, dricker gott vin och bara umgås.

Dag 07 - Min bästa vän
Om man bortser från min familj och min sambo (som jag ser som mina bästa vänner) så heter min bästa vän Sofie. Det är henne jag under fyra års tid stått närmst. Och nu flyttar hos snart upp till Stockholm och det gör mig jätteglad. Det är henne jag kommer sitta och dricka kaffe med om 60 år, skryta om våra barnbarn och klaga på att allt var bättre förr.

Dag 08 - Ett ögonblick
Wtf?

Dag 09 - Min tro
Rent religiöst tror jag inte på nånting alls. Rent allmänt så tror jag att allt är möjligt, man kan göra allt, bara man ger sig fan på det och kämpar lite.


Idag är det första april, vilket betyder att jag inte tänker svara i telefonen när någon ringer, jag tänker inte öppna några mail och jag tänker inte läsa några tidningar. Jag har inte blivit konstig och osocial, jag är bara extremt lättlurad. Varje år står jag som ett fån och går på allt. Men INTE I ÅR!! JAG VÄGRAR BLI LURAD!!!

Trevlig helg!

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback