Det finns hopp!


Ser ni?!

Det finns hopp här också! Det kanske blir vår!
Var ute och gick i förmiddags, och mitt bland alla snöhögar så hittade jag den här.

Har börjat den här dagen ganska lugnt. Var ute och gick 7 km. Sen här jag mest varit lite husfruig. Diskat, tvättat, plockat undan lite. Till och med planterat lite örter. Var är världen på väg?
Eftermiddagen ska jag spendera med att titta på en föreläsning i beskattningsrätt.

Drar väl igenom ett par ämnen till.
Dag 13 - Den här veckan
Plugg och träning är väl mest vad som är planerat på dagarna. Ingen mer Norrköpingsrunda den här veckan. Eventuellt utgång med Sara imorgon. Ah lite frisörbesök och nagelterapeutbesök är också inplanerat.
Helgen däremot! På fredag flyger vi ner till Halmstad! Ska bli sååå kul! Ut en sväng med bror och fru på fredag. Lördag blir det en sväng till Skåne, bl.a. träffa min lille kusin. Sedan middag med familjen på kvällen. Söndag brunch med Gia och sedan umgås med världens bästa farmor och farfar.

Dag 14 - Vad hade jag på mig i dag?
Det var ett jäkla tjat om kläder.

Nu kaffe och plugg!

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback