egodag

Idag har jag haft lite vardagslyx.
Suttit ett par timmar och fått naglarna fixade.
Jag har börjat tröttna på att måla naglarna var och varannan dag. Och målar jag inte alls så bryts dom.
Så nu har jag fått gelénaglar istället. Superfint!

Men det tog lång tid. Kom precis hem. Kom på att jag missat lunch.
Men det var det värt. Och ikväll ska jag motjobba svälten med en riktig klassiker. Flygande Jakob. En rätt som är väldigt god, och så enkel att inte ens jag ska kunna misslyckas.

För övrigt har jag världens bästa pojkvän. Och nej, det är inte bara som jag säger. Det är så.

Nu ska jag ta lite kaffe och dra igenom en beskattningsrätt-föreläsning. Föreläsningarna är ganska intressanta, och föreläsaren gillar alkohol väldigt mycket. Inte så att han dricker när han har föreläsning, men han pratar om sprit, vin och öl konstant.

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback