okej...

Nu har jag packat.
Redo för Halmstadresan imorgon.
Men.
Jag kom precis på att vi ska flyga.
Då kom jag samtidigt på att jag är rädd för att flyga.
Det är ju jobbigt.

Ikväll är jag ensam hemma.
Så jag har tryckt i mig godis och kollat på tjejfilm.
För tjejer behöver såna kvällar ibland.
Det hade varit perfekt med vin också.
Men dessvärre har jag lovat att vara chaufför senare ikväll.

Dååå kör vi ett par ämnen till

Dag 15 - Mina drömmar
Oj så filosofiskt man kan göra det här. Men sån är inte jag. Drömmar om framtiden eller drömmar som man drömmer på natten? Drömmar om framtiden vill jag nog hålla för mig själv. Men drömmar på natten är ju kul! Jag drömmer alltid väldigt mycket. Och oftast väldigt konstigt. Men jag är en sanndrömmare! Jag drömde till exempel att min kusin skulle bli en pojke.. och... tja.. det var kanske enda gången.. och det var ju ändå 50 % chans...

Dag 16 - Min första kyss
På ett disco, på mellanstadiet. Jag var jättenervös, glömde tungan och det hela höll på att sluta med kvävning. Jag har blivit bättre med åren.

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback