värdelöst väder

Riktigt urkasst väder har det varit idag. Som en novemberdag. Ösregn och totalt grått.
Blev ingen vårstädning. Blev en shoppingrunda i Barkaby istället. Och sen film i soffan.

Ska vi ta och dra igenom några ämnen igen.

Dag 10 - Det här hade jag på mig i dag
Kläder.

Dag 11 - Mina syskon
Ett styck syskon är det jag har. En fem år äldre bror, Daniel. Boende i Halmstad. På grund av ålderskillnaden har vi inte bott på samma ort sen han tog studenten. Men vi träffas så ofta vi kan (Han kunde dock bli bättre på att hälsa på mig). Daniel har nog alltid varit mit idol. Har sett upp till honom så länge jag kan minnas och han betyder väldigt mycket för mig.

Dag 12 - I min handväska
Usch.. Det är kaos i min handväska. Jag vet inte ens vad som finns i den. Där finns nog det mesta.


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback