hemma och vänder!

Sorry för dålig uppdatering!
Kom hem i söndags efter en veckas utbildning på Rhodos.
Hade en riktigt bra vecka med mina underbara kollegor.
Utbildningen va bra och strandhänget var ännu bättre.
Så nu har jag byggt på brännan rejält.
 
Var dock väldigt skönt att komma hem till min underbara pojke igen.
 
 
Utsikt från hotellet.
 
Sötaste Camilla.
 
 
 
 
Jobbade några timmar igår, meeen nu har jag semester igen.
Och imorgon åker jag utomlands igen.
Denna gången åker jag och min bästa mamma till Rom.
(Allt tack vare min bästa pappa)
 
Är inte så sugen på att åka ifrån Fred igen, meeen sen får jag vara med honom hela hösten. Och nästa resa är det vi två som åker på! Mexicooo är bara tre månader bort nu. Galet.
 
Nu ska jag packa och hinna en sväng till gymmet innan jag flyger ner till Halmstad.
 
Arrivederci!
 

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback