Last day in Rome

Det börjar dra ihop sig för sista kvällen i Rom.

Självklart tråkigt att åka härifrån, det har varit en jättebra resa.
Meeen det ska bli skönt att komma hem till mitt hjärta som jag toksaknar vid det här laget. Och (vill helst inte erkänna det här som den soldyrkare jag är) det ska bli skönt att komma hem till lite lägre temperaturer.
För här är varmt. Jävligt varmt. Har varit konstant klibbig i nästan en vecka nu.

Men som sagt så är det en toppenresa. På dagarna har vi turistat som galningar. Har nog avverkat alla Roms sevärdheter.
Och på kvällarna (när temperaturen äntligen gått ner till behaglig nivå) så njuter vi av god mat och gott vin!
En riktigt mysig tjejvecka!

Nu ska jag packa ihop min väska, av någon anledning lyckas jag alltid skapa kaos när jag bor på hotell. Sedan ska vi ge oss ut bland Roms restauranger igen!


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback