Citat.

Har man blivit sin mamma när man kommer på sig själv att använda hennes repliker?
Som till exempel: "idag är det fredag, imorgon får du sova länge". - som mamma sa till mig varje fredagsmorgon under hela min uppväxt.
Och nu säger jag det varje fredagsmorgon.

Och igår blev jag nästan rädd för mig själv när jag fick helt plötsligt fick tanken att: "vi skulle behöva skrämma golven med dammsugaren".

Galet!

Igår var en väldigt lugn och skön dag. Fick besök på förmiddagen av Sofie och Tomas, för att få elektriker-hjälp. Ovärderligt!
Nu har vi alla bitar på plats och åker till Ikea direkt när de öppnar och beställer köket!

Kollade förstås fotboll igår också!! Halmstad tillbaka i allsvenskan där de hör hemma!! Underbart.

Idag ska jag (efter vårt etthundrade Ikeabesök på en månad) ägna mig helhjärtat åt resan! Packlistan är inte ens påbörjad! (Brukar vara klar vid det här laget)
Två veckor!!!


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback