Höstrusk

Kallt, grått och regnigt i Stockholm. Idag undrar ni?
Nej varenda jäkla dag.
Har inte sett solen på flera veckor.

Nu längtar jag till snö och jul-belysning.
Men ännu mer längtar jag tills om tre veckor och sex dagar. Då landar vi! Tjohooo.

I helgen har mammsen och pappsen hälsat på oss. Mycket roligt och mysigt!
Vi bjöd på trerätters hemma hos oss i fredags. Tur att jag hade halvdag på jobbet (som jag kompade ut) så jag kunde städa och fixa.
På lördagen gick vi ut och åt. Pappa fick bestämma restaurang vilket i efterhand var ett dåligt beslut. Vi hamnade på Jensen böfhus. Om ni är i Stockholm, passa absolut inte på att gå till Jensens. Jäkla skitställe.
Evighetslång väntan på maten och när den väl kom var den pissljummen.

Efter middagen åkte vi till Globen och såg på cirque de solei - Michael Jackson tribute. Det var väl sådär... Lite för mycket flumm och lite för lite cirque.

En månad kvar till jag fyller år idag! Förr i tiden började jag nedräkningen långt tidigare än så här... Kanske börjar bli mogen nu? Tydligen ska hjärnan vara fullt utvecklad vid 25. Toppen!


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback