mys

Underbara härliga lördagsmorgon.

Och den blir inte sämre av att det idag ÄNTLIGEN är premiär för vinterstudion. André Pops. Som jag har saknat sig. Dock inget skidskytte idag (det får jag längta efter en vecka till), men ändå världscupspremiär för längdåkarna.

Så jag ska krypa upp i soffan med en jättekopp kaffe och bara njuta av att det bästa med vintersäsongen är här.



Igår hade jag en lite annorlunda variant av fredagsmys. Först lite afterwork med kollegorna. (Det var Mexico-tema på fredagspuben, mycket passande!) Men det blev en tidig kväll för mig, kände mig ganska sliten efter en intensiv vecka. Så jag åkte hem till en tom lägenhet då Fred var ute och svirade, beställde upp en pizza och kollade tjejfilm.
Annorlunda men ganska skönt fredagsmys. Kommer inte ens skriva vilken film jag såg, så dålig och pinsam var den. Men jag fick se den utan att någon klagade =). Ibland är det skönt med lite egentid.


Efter vinterstudion idag är det verkligen hög tid för reseplanering. Och lite planering för nästa helg. Då blir det födelsedagskalas med fint Halmstadbesök.

Men redan imorgon kommer fint Halmstadbesök. Eller Malmöbesök rättare sagt. Underbara bästa Gia kommer till storstan! Ska bli så roligt att träffa henne.


Insåg precis att vi inte har någon som helst frukost hemma. Så jag får snällt vandra ner till affären så kanske jag hinner tillbaka innan min bättre hälft har vaknat.

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback