Stora beställardagen

Igår var stora beställardagen!
Köket beställt.
Taxfree beställt.
Taxi till och från Arlanda beställt!

Äääntligen är köket alltså beställt. Efter många om och men och fram och tillbaka. Allt utom bänkskiva och handtag till skåpen lyckades vi besluta oss för.
Det får bli ett senare problem.

Ikväll ska däcken på bilen bytas. Inte av mig personligen, men jag ska stå bredvid när killarna på däckfirman gör det.
Efter det blir det nog en lugn kväll i soffan.

Kanske dags att fiska upp resväskor och sommarkläder från förrådet.

Imorgon kväll ska vi på ost- och vinprovning! Det ska bli riktigt skoj.
Sedan på torsdag är det dags för kvällsaktivitet med jobbet. Som jag ska vara med att anordna, så jag kanske borde lägga nån timme ikväll på att förbereda lite, så att det blir någon aktivitet överhuvudtaget.

Puss och kram!


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback