Nyfriserad

Har idag hittat den ultimata frisörsalongen i Stockholm.
Inte nog med att tjejen som klippte mig var jätteduktig, de hade dessutom massagestol som man fick LIGGA i medan man fick håret tvättat.
Jag hade utan problem kunnat gå dit och betala multum för att få sitta där nån timme.

Annars har det inte hänt så mycket. Jobb och köksplanering mest. Och förkylning.
Men nu börjar jag må bättre. Hoppas jag blir fullt återställd till helgen! Då blir det en tripp till Halmstad för att fira min bästa bror som blir gammal!

Förra helgen var jättebra förresten. Mycket trevlig middag med Sofie o Tomas i lördags.
Och en ny resa inplanerades! London över nyår! Ska bli superskoj!

5 veckor 5 dagar kvar till första resan!!!!!!!!!


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback